NAPRAVITE JEDINSTVENO ISKUSTVO ZA SVOJU KLIJENTELU

KOMUNICIRAJTE IDENTITET SVOG BRENDA KROZ  MIRIS

 

 

 
STUDIJE I NAUKA O MIRISU 

Postoje mnoga naučna istraživanja koja potvrđuju da miris može imati pozitivan uticaj na raspoloženje, emocionalno stanje i odluke ljudi. Istraživanje objavljeno u časopisu „Scent Marketing Digest“ pokazalo je da mirisi mogu poboljšati prodaju za 20%, dok je drugo istraživanje objavljeno u „Journal of Business Research“ pokazalo da je prisustvo mirisa u prodavnici povezano sa povećanjem potrošnje i dužim zadržavanjem kupaca. Studija objavljena u časopisu „Chemical Senses“ otkrila je da mirisi mogu uticati na naše emocije, pamćenje i percepciju, dok su druge studije pokazale da određeni mirisi mogu uticati na produktivnost i koncentraciju.

 

Studije su pokazale da mirisi mogu poboljšati percepciju kvaliteta proizvoda, uticati na način na koji ljudi ocenjuju usluge i proizvode, povećati vreme zadržavanja u prodavnicama i poboljšati zadovoljstvo kupaca. U zdravstvenoj industriji, mirisi se koriste za smanjenje anksioznosti i stresa pacijenata, što može poboljšati njihovo iskustvo i uticati na brže ozdravljenje

Koliko ste se često zapitali kako miris vašeg brenda

 može da ostavi utisak na vašeg klijenta ili kupca?

Miris je komunikacija 

Ispričajte svoju priču

KREIRAJ ATMOSFERU
KREIRAJ LOJALNOST
IZDVOJI SE OD KONKURENCIJE