NAPRAVITE JEDINSTVENO ISKUSTVO ZA SVOJU KLIJENTELU
KOMUNICIRAJTE IDENTITET SVOG BRENDA KROZ MIRIS
STUDIJE I NAUKA O MIRISU
Postoje mnoga naučna istraživanja koja potvrđuju da miris može imati pozitivan uticaj na raspoloženje, emocionalno stanje i odluke ljudi. Istraživanje objavljeno u časopisu „Scent Marketing Digest“ pokazalo je da mirisi mogu poboljšati prodaju za 20%, dok je drugo istraživanje objavljeno u „Journal of Business Research“ pokazalo da je prisustvo mirisa u prodavnici povezano sa povećanjem potrošnje i dužim zadržavanjem kupaca. Studija objavljena u časopisu „Chemical Senses“ otkrila je da mirisi mogu uticati na naše emocije, pamćenje i percepciju, dok su druge studije pokazale da određeni mirisi mogu uticati na produktivnost i koncentraciju.
Studije su pokazale da mirisi mogu poboljšati percepciju kvaliteta proizvoda, uticati na način na koji ljudi ocenjuju usluge i proizvode, povećati vreme zadržavanja u prodavnicama i poboljšati zadovoljstvo kupaca. U zdravstvenoj industriji, mirisi se koriste za smanjenje anksioznosti i stresa pacijenata, što može poboljšati njihovo iskustvo i uticati na brže ozdravljenje
Koliko ste se često zapitali kako miris vašeg brenda
može da ostavi utisak na vašeg klijenta ili kupca?
Miris je komunikacija
Ispričajte svoju priču